Kids

Waar wij voor staan en waar wij voor gaan!

Wij zijn in alles wat we doen

VERBONDEN    BEWUST    OPEN

Bij deze drie kernwaarden hebben wij direct beelden: Wij herkennen onszelf erin.

VERBONDEN: Wij zijn een open Christelijke school met een hecht en enthousiast team. Wij voelen ons zeer verbonden met de omgeving en we zien de omgeving net zo verbonden zijn aan ons. Wij gaan makkelijk verbindingen aan en het is onze missie dat leerlingen van Horizon nu en in de toekomst experts zijn in het aangaan van verbindingen.

BEWUST: Wij zijn bewust van onszelf en de ander. We zijn er graag voor een ander en mogen leren dat we ook onszelf mogen zijn, zolang we verbonden blijven met onze omgeving. Door de leerlingen van Horizon bewust te maken van zichzelf, leren ze ook de ander zien. Door zelfbewustzijn leren leerlingen van Horizon keuzes te maken en te reflecteren.

OPEN: Om met elkaar in verbinding te zijn en blijven, is onze open cultuur zo belangrijk. Door open met elkaar te werken en te leven is altijd alles bespreekbaar. Wij staan open voor jou en voor jouw inbreng en zijn benieuwd naar wat je nog wilt leren!